Om sosiale medier
Et "kikk" under forberedelsene
En utrolig støtte under turen.
Om å reise avgårde
Jeg var så fokusert på oppgaven at jeg ikke så noen hinder
Må innrømme at jeg hadde INGEN ide om hva jeg satte igang med
Om å motivere seg selv
Det ble en forutsetning for å ha så fine dager som mulig
Teknikker ble utviklet, disse tar jeg med meg videre i livet
Hva som betyr noe materielt
Varm dusj, vannklosett, vaskemaskin, tørre klær og seng. Noen som trenger noe mer?
En gang til
Da jeg kom hjem vasket jeg sykkelen, tok bilder og la den på finn.no Etter 4 uker var den enda ikke solgt så anonsen ble fjernet. Øvrig utstyr ligger trygt i kjelleren.
Tilbake på jobb
Var ikke lett de første 3 ukene, men så kommer en inn i den tralten også
Har det gitt meg noe
Opplever stadig i å tenke "det var før turen" eller "når jeg var på turen" eller "Eter turen"
Livet deles i to faser, før og etter
Om jeg er en "stayer"
Yepp, tør utfordre de fleste på det feltet.
Noe anderledes
Hadde vært fint å hatt noen å dele dette med. Det er en god følelse å kunne si "Husker du når"
Sommeren 2015 syklet jeg "The North Sea Cycleroute" Det er verdense lengste skiltede, internationale sykkelrute. Turen gikk igjennom 9 land rundt Nordsjøen.
