top of page

Om sosiale medier

Et "kikk" under forberedelsene

En utrolig støtte under turen. 

 

Om å reise avgårde

Jeg var så fokusert på oppgaven at jeg ikke så noen hinder

Må innrømme at jeg hadde INGEN ide om hva jeg satte igang med

 

Om å motivere seg selv

Det ble en forutsetning for å ha så fine dager som mulig

Teknikker ble utviklet, disse tar jeg med meg videre i livet

 

Hva som betyr noe materielt

Varm dusj, vannklosett, vaskemaskin, tørre klær og seng. Noen som trenger noe mer?

 

En gang til

Da jeg kom hjem vasket jeg sykkelen, tok bilder og la den på finn.no Etter 4 uker var den enda ikke solgt så anonsen ble fjernet. Øvrig utstyr ligger trygt i kjelleren.

 

Tilbake på jobb

Var ikke lett de første 3 ukene, men så kommer en inn i den tralten også

 

Har det gitt meg noe

Opplever stadig i å tenke "det var før turen" eller "når jeg var på turen" eller "Eter turen"

Livet deles i to faser, før og etter

 

Om jeg er en "stayer" 

Yepp, tør utfordre de fleste på det feltet.

 

Noe anderledes

Hadde vært fint å hatt noen å dele dette med. Det er en god følelse å kunne si "Husker du når"

 

 

 

 

Sommeren 2015 syklet jeg "The North Sea Cycleroute" Det er verdense lengste skiltede, internationale sykkelrute. Turen gikk igjennom 9 land rundt Nordsjøen.

Om

© 2023 by NOMAD ON THE ROAD. Proudly created with Wix.com

bottom of page