Bestilling av sykkel
- Apr 22, 2014
- 1 min read
En meget hygglig opplevelse. I forbindelse med en jobbreise stakk jeg innom til Anders som driver en «Annorlunda cykelaffar» i Gôteborg.
Var på plass klokken 18:00 men dat var så travelt at vi avtalte ny tid klokken 20.00. Det var samme tiden som det stod at de stengte. Men som Anders sa «det er vi ikke så nøye med». Klokken 23:50 var vi enige og sykkelen var satt i bestilling.
Kan du sende den til Norge når den kommer inn? Nei, det er da vi skal finjustere var svaret. Så nå blir det tur til Gôteborg i slutten av juni for de siste små tilpasninger. Gleder meg allerede…..

Comments