134 dager igjen til avreise
- Jan 4, 2015
- 1 min read
Dagens treningsøkt
Da er jeg igang med oppkjøringen til sommeren. Opp klokken 08.00 for spising og rigging.
Var på sykkelen 08.45 med retning Åsenhallen på Sola for og treffe May-Britt og jentene.
Snø, is, 0gC gir piggdekkføre, men det gikk greit. Jentene valgte spinning i dag, så jeg endte opp med å sykle alene. Det ble en fin tur inn til Stavanger sentrum og Gandsfjordruta inn til Sandnes på returen. Syklet innom på Grannes. Stoppet hos May-Britt og fikk låne noen varme votter. Det var kaldt.
45km tilbakelagt, Sol, regn og hagl på 3 timer. Slik er det bare
Dagens refleksjon
Det å komme seg ut er det som krever mest innsats.

Comments